<script src="//code.tidio.co/gurq6ghrg8h2dg4fsuuvrfa1icpufnxe.js"></script>
Osmo Spil - Leg & Læring

Osmo leder udviklingen indenfor spil og læring

Osmo er blevet et verdenskendt og prisvindende brand indenfor uddannelsesområdet, med deres revolutionerende måde at integrere spil og læring på. Med Osmo spil-serien, kombinerer barnet leg og læring, og lærer eksempelvis at bygge, programmere, stave og regne på en helt ny, sjov og revolutionerende...

Osmo leder udviklingen indenfor spil og læring

Osmo er blevet et verdenskendt og prisvindende brand indenfor uddannelsesområdet, med deres revolutionerende måde at integrere spil og læring på. Med Osmo spil-serien, kombinerer barnet leg og læring, og lærer eksempelvis at bygge, programmere, stave og regne på en helt ny, sjov og revolutionerende måde. Osmo spil-serien, består af en række forskellige spil versioner, som hver især udfordrer barnet på hver deres måde. Fælles for alle spillene og hele Osmo konceptet, er at barnet udfører aktive handlinger, med fysiske brikker og tegnebræt foran iPad'en.

Via et reflektor spejl, vil iPaden automatisk opfange og registrere barnets fysiske bevægelser og interaktioner, og på denne måde, vil Osmo guide barnet igennem spillet, på en sjov og lærerig måde.

Om Osmo

Tangible Play Inc. - Virksomheden bag Osmo-mærket - blev grundlagt i 2013 af Pramod Sharma og Jerome Scholler, som satte op for at skabe "noget fantastisk, der inspirerer den yngste generation", samtidig med at mange bekymringers bekymring er rettet mod hvordan man får deres børn til at interagere med teknologi uden at miste værdien af hands-on play.

Osmo er en international innovativ prisvinder og opererer i over 42 lande indenfor uddannelsesområdet

Til dato har Osmo været udnævnt til Time Magazine's Best Inventions, er en Forældre Choice Choice-vinder, en vinder af den prestigefyldte Oppenheim-pris og en 2016-finalist for Toy of the Year. Osmo sælges i over 42 lande, leveret via ni internationale distributionscentre og er blevet omhygget i mere end 25.000 skoler. Tangible Play Inc. har hovedkontor i Palo Alto, Californien.

Vi understøtter også betaling med EAN til offentlige institutioner

Robotter Til Undervisning På Skoler & Offentlige Institutioner

Vi leverer i dag STEM-læringsrobotter til flere offentlige institutioner, og tilbyder også EAN betalinger. Vi tilbyder hurtig levering indenfor 1-2 hverdage.

Bonuspoint Program – Optjen bonuspoint og spar penge på dine køb

Optjen rabatter med vores Bonuspoint Program og køb robotter billigt online

Når du handler på RobotterOnline.dk, opsparer du altid bonuspoint, som kan konverteres om til rabatkoder og fratrækkes din næste bestilling, eller når du selv ønsker det. På denne måde er du altid sikret en lavere pris på dine robot køb. Dine bonuspoint, indsættes automatisk under Din Konto når du har fuldendt en handel på vores webshop og registreret en kunde konto.

Pointene og rabatterne, gælder alle vores robotter og intelligente smart home-og smart health produkter.

Mere
Viser 1 - 8 af 8
Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort Betal med kreditkort